19 maja 2014

Warto Tu Zaglądać - part II

Zaniedbałam temat! Przepraszam! Ostatnio tyle się dzieje, pogoda dopisuje więc dużo wychodzimy i mam tylko wieczory na pisanie. Koniec tego usprawiedliwiania się! Oto kolejna lista stron, które polecam:




1. 

Choć wystrój mojego mieszkania nie pasuje do stylu Shabby Chick, to co jakiś czas pozwalam sobie na bajeczne rzeczy ze sklepu Pretty Home. Kolorowe talerzyki, pastelowe miski i przecudne, delikatne dzbanki. To tylko część rzeczy, którą tam znajdziecie.




2.

Jak już jesteśmy przy gotowaniu to polecam Wam także kolejny przyjemny blog kulinarny.  Agnieszka pokarze Wam jak szybko i smacznie można wyczarować pyszne danie. Do tego cudne zdjęcia jej dokonań powodują, że trudno nie ślinić się nad monitorem :)





3.

Po urodzeniu Hani szukałam wskazówek jak ćwiczyć aby szybko wrócić do formy.  Asia zachęca do ćwiczeń, tworząc specjalne zamknięte grupy dla wydarzeń, które mają na celu się wspierać. Podpowiada co samemu jeść i co przygotować dla swojego malucha. Strona pełna inspiracji i dobrych rad. Która mama jeszcze tam nie trafiła, koniecznie musi tam zajrzeć.




4.

Co jakiś czas szukam inspiracji na makijaż. Nie jestem w tym mistrzynią i te wszystkie kosmetyczne triki są dla mnie czasem wyzwaniem. Asia w prosty i przyjemny sposób pokazuje jak umalować się na randkę, do pracy i na co dzień. W dodatku co jakiś czas pokazuje kosmetyczne nowości i poleca produkty, które warto mieć w swojej kosmetyczce. No i jeśli w drogeriach/sklepach będą jakieś promocje to dzięki Maxineczce, będziecie o tym wiedziały jako pierwsze!



5. 

No i kontynuując temat urody Maxineczka poleciła, a ja przetestowałam stronę Kosmetyki z Ameryki, gdzie można w BARDZO atrakcyjnych cenach kupić genialne kosmetyki. Znajdziecie tam takie marki jak L'Oreal, Revlon, O.P.I i wiele innych. Nikt nie lubi przepłacać, dlatego jeśli lubicie okazje to od razu klikajcie i zerknijcie czy są tam Wasze ulubione marki.







A Wy macie jakieś strony godne polecenia, bez których nie wyobrażacie sobie funkcjonowania?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz