5 maja 2014

Konwaliowe Love


Wiosna ach wiosna! Kto nie lubi jak wszystko budzi się do życia…no i to cudowny zwiastun, że zaraz pojawi się lato! Maj jest dla mnie tym pięknym przejściowym miesiącem kiedy kwitną kwiatki, wszystko robi się kolorowe. Nie można zapomnieć też o szparagach, które teraz rozpoczynają sezon. Maj to także słońce, które zaglądając przez okno przyjemnie mnie budzi. W kwietniu w moich wazonach gościły tulipany tulipany, maj jednak przynosi nam w prezencie frezje i konwalie. Uwielbiam nie tylko ich zapach, ale i (w przypadku konwalii) ich delikatny i subtelny wygląd. Choć nie każdy je docenia to według mnie zasługują na więcej uwagi i pochwały.


Photos: Pinterest


Będąc dziś na zakupach na bazarku, gdzie dostaje kuchennego orgazmu, nie mogłam się powstrzymać i kupiłam kilka pęczków moich ulubieńców - białych i pachnących konwalii. Szczęśliwa pognałam do domu, i dopiero tam uświadomiłam sobie, że wazonów u mnie mnóstwo…ale raczej tych w rozmiarze "L". Po remoncie nie ostały mi się żadne małe wazoniki i pojemniczki, ale przecież matka polka radzi sobie ze zmianą pieluchy w warunkach ekstremalnych a nie miała by sobie poradzić ze znalezieniem zamiennika na jakiś tam wazonik? Poszukałam, poszperałam i tak znalazłam kilka naczyń, które idealnie się do tego nadawały.


Nr 1.
Słoiczek na przetwory udekorowany kolorową wstążką





Nr 2
Szklanka w kolorowej osłonce na doniczki






Nr 3
Niezawodny kieliszek do wina




Lubie takie improwizacje, bo w domu robi sie oryginalniej a ja mam okazję na nowo przypomnieć sobie co właściwie kryje się w moich szafkach kuchennych. No i uświadamiam sobie, że nie warto wydawać pieniędzy na nowe bambetle w domu. 


A Wam która wersja podoba się najbardziej?


5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie przypadł mi najbardziej do gustu słoik udekorowany piękna wstążka... Dała mu duży efekt :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie mi przypadł do gustu słoiczek, wstążka dała uroku... bardzo fajny pomysł jest rownież z kieliszkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osłonka na doniczki :)
    wiosna wiosna wiosna !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiczek!
    Uwielbiam konwalie!

    OdpowiedzUsuń